Костина Л. М. Мастер-класс как метод формирования учителя музыки (исследование хорового творчества русского композитора Ц.А.Кюи) [Електронний ресурс] / Л. М. Костина // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 67-71. - Библиогр.: 11 назв. - рус.Запропоновано методичний підхід, що формує духовну культуру вчителя музики. Композиція подана як образи картини життя та подій часу; ознайомлення з партитурою (робочим матеріалом хормейстера); відтворення студентом задуму автора твору. Предложен методический подход, формирующий духовную культуру учителя музыки. Композиция представлена как образы картины жизни и событий времени; ознакомление с партитурой (рабочим материалом хормейстера); воспроизведение студентом замысла авторов произведения. This article deals with a methodical approach forming spiritual culture of a music teacher. The scheme is represented as images of life and events that is learning the score (a choirmaster working material), id est a student's reproduction of the author's idea. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)3-3 + Щ314.1-03(4Рос)5-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622/мист. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|