РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисица Н. М. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Н. М. Лисица, В. Д. Рогожин, В. В. Юрченко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "Инжэк", 2006. - 176 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Расскрыты общие вопросы международного маркетинга. Проанализированы факторы влияния внешней, внутренней и культурной среды на деятельность предприятия на внешних рынках. Описаны социально-культурные особенности принятия решений в сфере международного маркетинга в разных странах. Изучена специфика продвижения товара на зарубежные рынки: ценообразование и ценовая политика, распределение и товародвижение, реклама и "паблик рилейшнз", стимулирование сбыта и прямые продажи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672548 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського