Сергеєва Н. В. Межі реклами: рекламна інформація чи інформаційна реклама [Електронний ресурс] / Н. В. Сергеєва // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 63-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено питання стосовно рекламних та інформаційних об'єктів, які представлені в громадському середовищі міста. Освещены вопросы видения рекламных и информационных объектов, которые представлены в общественной среде города. The article is devoted to the closely - related questions of regarding information objects found in the city environment. Ключ. слова: реклама, інформація, громадське середовище міста Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Щ156.65
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|