Менеджмент за умов трансформаційних інновацій: виклики, реформи, досягнення : матеріали міжнар. наук. конф., 10-12 трав 2007 р. Ч. 2 / ред.: В. Ф... Живодьор; Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Нац. ун-т Києво-Могилян. акад. Каф. політології, Белгород. гос. ун-т, Междунар. центр философии образования {Новосибирск}, Новосиб. гос. пед. ун-т. - Суми, 2007. - 166 c. - укp.Розглянуто специфіку управління сучасною освітою, проаналізовано проблеми й перспективи застосування музейно-педагогічних технологій у новому суспільстві знань. Визначено посередницькі функції діяльності викладача як менеджера організації навчального процесу у вищій школі. Показано значення та роль інформації у формуванні людської особистості в суспільстві знань. Обгрунтовано необхідність впровадження гендерних підходів у національну систему вищої освіти. Досліджено вплив інформатизації суспільства на зміни у сфері управління. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів та професійного рівня вчителя загальноосвітньої школи. Проаналізовано проблеми модернізації освіти України у контексті Болонського процесу. Розглянуто економічні аспекти природоохоронних заходів та взаємозв'язок з енергозберігаючими технологіями. Досліджено проблеми бюджетного фінансування культурної діяльності. Висвітлено питання інтелектуалізації нації в процесі технологізації освіти. Рассмотрена специфика управления современным образованием, проанализированы проблемы и перспективы применения музейно-педагогических технологий в новом обществе знаний. Определены посреднические функции деятельности преподавателя как менеджера организации учебного процесса в высшей школе. Показаны значение и роль информации в формировании человеческой личности в обществе знаний. Обоснована необходимость внедрения гендерных подходов в национальную систему высшего образования. Исследовано влияние информатизации общества на изменения в сфере управления. Приведены рекомендации по усовершенствованию системы контроля и оценки учебных достижений школьников и профессионального уровня учителя общеобразовательной школы. Проанализированы проблемы модернизации образования Украины в контексте Болонского процесса. Рассмотрены экономические аспекты природоохранных мероприятий и взаимосвязь с энергосберегающими технологиями. Рассмотрены проблемы бюджетного финансирования культурной деятельности. Освещены вопросы интеллектуализации нации в процессе технологизации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431(0) + У.я431(0) + У9(4УКР)я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: В350208 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|