Старєва А. М. Методика навчання історії: особистісно орієнтований підхід : навч. посіб. / А. М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 331 c. - укp.Висвітлено історію розвитку шкільної історичної освіти та методики її викладання у XX - на початку XXI ст. Розглянуто світові, європейські та вітчизняні орієнтири шкільної історичної освіти та методики її викладання у XXI ст. Охарактеризовано навчальний план і предметну програму як нормативні джерела змісту шкільної історичної освіти. Визначено мету та завдання шкільних курсів "Історія України" та "Всесвітня історія", встановлено вимоги щодо навчальних досягнень (компетенцій) учнів з курсу історії, наведено класифікацію основних умінь і навичок школярів. Проаналізовано форми організації, засоби, методи і прийоми навчання історії в сучасній школі, систему оцінювання учнівських досягнень. Розкрито методологічні та теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання, зарубіжний і вітчизняний досвід його впровадження в систему шкільної освіти. Обгрунтовано інтерактивну й особистісно орієнтовану технології навчання історії, перспективи їх використання. Описано модель особистісно орієнтованого уроку історії. Освещена история развития школьного исторического образования и методики его преподавания в XX - вначале XXI ст. Рассмотрены мировые, европейские и отечественные ориентиры школьного исторического образования и методики его преподавания в XXI ст. Охарактеризованы учебный план и предметная программа как нормативные источники содержания школьного исторического образования. Раскрыты цель и задания школьных курсов "История Украины" и "Всемирная история", установлены требования к учебным достижением (компетенциям) школьников по курсу истории, приведена классификация основных умений и навыков учащихся. Проанализированы формы организации, средства, методы и приемы обучения истории в современной школе, система оценивания учебных достижений. Раскрыты методологические и теоретические основы личностно ориентированного обучения, зарубежный и отечественный опыт его внедрения в систему школьного образования. Обоснованы интерактивная и личностно ориентированная технологии обучения истории, перспективы их использования. Описана модель личностно ориентированного урока истории. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР) с
Шифр НБУВ: ВА690603 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|