РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090919<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старєва А. М. 
Методика навчання історії: особистісно орієнтований підхід : навч. посіб. / А. М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 331 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку шкільної історичної освіти та методики її викладання у XX - на початку XXI ст. Розглянуто світові, європейські та вітчизняні орієнтири шкільної історичної освіти та методики її викладання у XXI ст. Охарактеризовано навчальний план і предметну програму як нормативні джерела змісту шкільної історичної освіти. Визначено мету та завдання шкільних курсів "Історія України" та "Всесвітня історія", встановлено вимоги щодо навчальних досягнень (компетенцій) учнів з курсу історії, наведено класифікацію основних умінь і навичок школярів. Проаналізовано форми організації, засоби, методи і прийоми навчання історії в сучасній школі, систему оцінювання учнівських досягнень. Розкрито методологічні та теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання, зарубіжний і вітчизняний досвід його впровадження в систему шкільної освіти. Обгрунтовано інтерактивну й особистісно орієнтовану технології навчання історії, перспективи їх використання. Описано модель особистісно орієнтованого уроку історії.

Освещена история развития школьного исторического образования и методики его преподавания в XX - вначале XXI ст. Рассмотрены мировые, европейские и отечественные ориентиры школьного исторического образования и методики его преподавания в XXI ст. Охарактеризованы учебный план и предметная программа как нормативные источники содержания школьного исторического образования. Раскрыты цель и задания школьных курсов "История Украины" и "Всемирная история", установлены требования к учебным достижением (компетенциям) школьников по курсу истории, приведена классификация основных умений и навыков учащихся. Проанализированы формы организации, средства, методы и приемы обучения истории в современной школе, система оценивания учебных достижений. Раскрыты методологические и теоретические основы личностно ориентированного обучения, зарубежный и отечественный опыт его внедрения в систему школьного образования. Обоснованы интерактивная и личностно ориентированная технологии обучения истории, перспективы их использования. Описана модель личностно ориентированного урока истории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР) с

Шифр НБУВ: ВА690603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського