РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090952<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Е. Коваленко. - Х. : Вид-во НУА, 2005. - 359 c. - Бібліогр.: с. 353-356. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади викладання спеціальних дисциплін у системі професійно-технічної та вищої освіти. Особливу увагу приділено сучасним методикам дидактичного проектування. Розглянуто основні етапи конструювання змісту освіти, методи аналізу та прогнозування мети навчання. Наведено методики діагностики стану навчального процесу, запропоновано методи аналізу організаційно-педагогічних, соціодемографічних і психологічних характеристик учнів та оцінки базових знань і досвіду особистості. Запропоновано методики конструювання навчальних матеріалів, розроблено теоретичні засади проектування технологій навчання. Розглянуто дидактичні характеристики навчальної мотивації та способи її здійснення, визначено мету та завдання проектування технології формування нових знань. Розкрито сутність проблемного навчання у контексті сучасних педагогічних теорій, розроблено технологію формування професійних дій і встановлено основні вимоги до контролю діяльності учнів. Описано сучасні форми організації навчального процесу за умов використання різних технологій навчання.

Рассмотрены теоретические и методические основы преподавания специальных дисциплин в системе профессионально-технического и высшего образования. Особое внимание уделено современным методикам дидактического проектирования. Рассмотрены основные этапы конструирования содержания образования, методы анализа и прогнозирования цели обучения. Приведены методики диагностики состояния учебного процесса, предложены методы анализа организационно-педагогических, социодемографических и психологических характеристик учащихся и оценки базовых знаний и опыта личности. Предложены методики конструирования учебных материалов, разработаны теоретические основы проектирования технологий обучения. Рассмотрены дидактические характеристики учебной мотивации и способы ее осуществления, определены цель и задания проектирования технологии формирования новых знаний. Раскрыта сущность проблемного обучения в контексте современных педагогических теорий, разработаны технология формирования профессиональных действий и установлены основные требования к контролю деятельности учащихся. Описаны современные формы организации учебного процесса в условиях использования различных технологий обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я73-1 + Ж.р(4УКР)3-2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського