Шарко В. Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : Моногр. / В. Д. Шарко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 400 c. - Бібліогр.: с. 362-380. - укp.Розглянуто методологічні, психологічні та дидактичні засади методичної підготовки вчителя фізики за умов неперервної освіти. Проаналізовано поняття "методичні знання", "методична підготовка". Розкрито вимоги організації навчального процесу в закладах середньої, вищої та післядипломної освіти на підставі застосування адаптаційного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, герменевтичного, гуманістичного, діяльнісного, інтегративного, компетентістного, контекстного, культурологічного, праксеологічного, рефлексивного, синергетичного, системного, технологічного підходів. Проаналізовано стан методичної підготовки у теорії та практиці навчання вчителів фізики, обгрунтовано напрями її розвитку з позицій методологічного, психологічного, модельного, діяльнісно-функціонального та парадигмального підходів. Обгрунтовано доцільність уведення принципів методичної спрямованості та інтегративної узгодженості навчального процесу як провідних у педагогічних навчальних закладах. Визначено особливості педагогічних середовищ, призначених для підготовки вчителів фізики. Рассмотрены методологические, психологические и дидактические основы методической подготовки учителя физики в условиях непрерывного образования. Проанализированы понятия "методические знания", "методическая подготовка". Раскрыты требования организации учебного процесса в заведениях среднего, высшего и последипломного образования на основе применения адаптационного, аксиологического, акмеологического, андрагогического, герменевтического, гуманистического, деятельностного, интегративного, компетентностного, контекстного, культурологического, праксеологического, рефлексивного, синергетического, системного, технологического подходов. Проанализировано состояние методической подготовки в теории и практике обучения учителей физики, обоснованы направления ее развития с позиций методологического, психологического, модельного, деятельностно-функционального и парадигмального подходов. Обоснована целесообразность внедрения принципов методической направленности и интегративной согласованности учебного процесса как ведущих в педагогических учебных заведениях. Определены особенности педагогической среды, предназначенной для подготовки учителей физики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: ВА679760 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|