РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090999<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шарко В. Д. 
Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : Моногр. / В. Д. Шарко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 400 c. - Бібліогр.: с. 362-380. - укp.

Розглянуто методологічні, психологічні та дидактичні засади методичної підготовки вчителя фізики за умов неперервної освіти. Проаналізовано поняття "методичні знання", "методична підготовка". Розкрито вимоги організації навчального процесу в закладах середньої, вищої та післядипломної освіти на підставі застосування адаптаційного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, герменевтичного, гуманістичного, діяльнісного, інтегративного, компетентістного, контекстного, культурологічного, праксеологічного, рефлексивного, синергетичного, системного, технологічного підходів. Проаналізовано стан методичної підготовки у теорії та практиці навчання вчителів фізики, обгрунтовано напрями її розвитку з позицій методологічного, психологічного, модельного, діяльнісно-функціонального та парадигмального підходів. Обгрунтовано доцільність уведення принципів методичної спрямованості та інтегративної узгодженості навчального процесу як провідних у педагогічних навчальних закладах. Визначено особливості педагогічних середовищ, призначених для підготовки вчителів фізики.

Рассмотрены методологические, психологические и дидактические основы методической подготовки учителя физики в условиях непрерывного образования. Проанализированы понятия "методические знания", "методическая подготовка". Раскрыты требования организации учебного процесса в заведениях среднего, высшего и последипломного образования на основе применения адаптационного, аксиологического, акмеологического, андрагогического, герменевтического, гуманистического, деятельностного, интегративного, компетентностного, контекстного, культурологического, праксеологического, рефлексивного, синергетического, системного, технологического подходов. Проанализировано состояние методической подготовки в теории и практике обучения учителей физики, обоснованы направления ее развития с позиций методологического, психологического, модельного, деятельностно-функционального и парадигмального подходов. Обоснована целесообразность внедрения принципов методической направленности и интегративной согласованности учебного процесса как ведущих в педагогических учебных заведениях. Определены особенности педагогической среды, предназначенной для подготовки учителей физики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3

Шифр НБУВ: ВА679760 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського