Матвіїв М. Я. Методологія та організація маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти : Моногр. / М. Я. Матвіїв. - Т. : Екон. думка, 2005. - 560 c. - Бібліогр.: с. 311-334. - укp.Висвітлено теоретичні та практичні проблеми й особливості маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти, розкрито його економічну природу, науково-методологічні засади адаптації маркетингових організаційних форм та їх функціонування за сучасних умов. На підставі системного аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практичної діяльності наведено підходи до інституційного забезпечення трансформаційних процесів у даній сфері та її подальшого розвитку. Освещены теоретические и практические проблемы и особенности маркетингового менеджмента в сфере высшего образования, раскрыты его экономическая природа, научно-методологические основы адаптации маркетинговых организационных форм и функционирования в современных условиях. На основе системного анализа зарубежного опыта и отечественной практической деятельности приведены подходы к институциональному обеспечению трансформационных процессов в данной сфере и ее дальнейшему развитию. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к20 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА670541 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|