Ягельська К. Ю. Місце та роль PR у бізнес-комункаціях / К. Ю. Ягельська // Економіка пром-сті. - 2007. - № 3. - С. 115-120. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто різні підходи до відокремлення та визначення складових елементів бізнес-комунікацій. Виділено та згруповано основні характерні ознаки відокремлюваних елементів. Запропоновано диференціювати поняття "пабліситі" та "пропаганда". Рассмотрены разные подходы к обособлению и определению составных элементов бизнес-коммуникаций. Выделены и сгруппированы основные характерные признаки отделяемых элементов. Предложено дифференцировать понятия "паблисити" и "пропаганда". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|