Демчина Л. І. Моделювання документознавчої складової вищої бібліотечно-інформаційної освіти: педагогічні засади / Л. І. Демчина // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 141-153. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Обгрунтовано методологічні підходи до моделювання документознавчої складової вищої бібліотечно-інформаційної освіти. Під час створення моделі документознавчої підготовки нової генерації бібліотечно-інформаційних кадрів на базі ступеневої освіти оптимальним варіантом є гармонійне поєднання у даній підготовці професіографічного, фахового й особистісно орієнтованого підходів. Обоснованы методологические подходы к моделированию документоведческой составляющей высшего библиотечно-информационного образования. Во время создания модели документоведческой подготовки новой генерации библиотечно-информационных кадров в условиях степененного образования оптимальным вариантом является гармоническое единство в данной подготовке професиографического, специальностного и личностно ориентированного подходов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р30 + Ч24(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|