Лисогор В. М. Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств : Моногр. / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик; Вінниц. держ. аграр. ун-т. - 2-е вид., виправл. та доповн. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. - 120 c. - Бібліогр.: 59 назв. - укp.Розкрито сутність маркетингової діяльності підприємств в аграрному секторі. Розглянуто питання моделювання концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємств, основних напрямів її удосконалення, зокрема, моделювання напрямів покращення збутової діяльності підприємств, формування шляхів удосконалення розробки стратегій маркетингу та бізнес-плану інвестиційних проектів. Раскрыта сущность маркетинговой деятельности предприятий в аграрном секторе. Рассмотрены вопросы моделирования концепций управления маркетинговой деятельностью предприятий, основных направлений её усовершенствования, в частности, моделирования направлений улучшения сбытовой деятельности предприятий, формирования путей усовершенствования разработки стратегий маркетинга и бизнес-плана инвестиционных проектов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА668233 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|