РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000092001<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисогор В. М. 
Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств : Моногр. / В. М. Лисогор, О. М. Мороз, О. В. Пітик; Вінниц. держ. аграр. ун-т. - 2-е вид., виправл. та доповн. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005. - 120 c. - Бібліогр.: 59 назв. - укp.

Розкрито сутність маркетингової діяльності підприємств в аграрному секторі. Розглянуто питання моделювання концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємств, основних напрямів її удосконалення, зокрема, моделювання напрямів покращення збутової діяльності підприємств, формування шляхів удосконалення розробки стратегій маркетингу та бізнес-плану інвестиційних проектів.

Раскрыта сущность маркетинговой деятельности предприятий в аграрном секторе. Рассмотрены вопросы моделирования концепций управления маркетинговой деятельностью предприятий, основных направлений её усовершенствования, в частности, моделирования направлений улучшения сбытовой деятельности предприятий, формирования путей усовершенствования разработки стратегий маркетинга и бизнес-плана инвестиционных проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668233 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського