Кендюхов О. В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2006. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства. Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43в611.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|