РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000092102<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кендюхов О. В. 
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2006. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства.

Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського