Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 171 с. - (Сер. 19. Корекц. педагогіка та спец. психологія; Вип. 6). - укp.Розглянуто проблему підготовки корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційних центрах. Викладено нейропсихологічні підходи до організації корекційно-відновлювального навчання дошкільників з постопераційною моторною афазією. Висвітлено методологічні засади формування та розвитку зв'язного мовлення у дошкільників з вадами мовлення. Проаналізовано особливості формування комунікативно-мовленнєвих умінь у першокласників з важкими вадами мовлення, методи вивчення довільної регуляції діяльності в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Рассмотрена проблема подготовки коррекционных педагогов к работе с умственно отсталыми детьми в реабилитационных центрах. Изложены нейропсихологические подходы к организации коррекционно-восстановительного обучения дошкольников с постоперационной моторной аффазией. Освещены методологические основы формирования и развития связной речи у дошкольников с дефектами речи. Проанализированы особенности формирования коммуникативно-речевых умений у первоклассников с тяжелыми дефектами речи, методы изучения произвольной регуляции деятельности в учеников с нарушениями интеллектуального развития. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43я54(4УКР)3 + Ю948.2я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72786/с.19 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|