Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 319 с. - (Сер. 11. Соціол. Соц. робота. Соц. педагогіка. Упр.; Вип. 5, ч. 1). - укp.Розглянуто питання інтеграції теорії і практики в системі підготовки соціальних педагогів, а також теорії і практики підготовки студентів до самостійної роботи у системі кредитно-модульного навчання. Проаналізовано особливості моніторингу та оцінки соціально-педагогічних проектів. Висвітлено проблему формування соціального мислення та компетентності в професійній підготовці соціальних працівників. Викладено інтегративний підхід до системи професійно-практичної підготовки соціальних педагогів. Визначено фактори впливу вузівського освітнього середовища на особистісний розвиток соціальних педагогів, рівень сформованості професійної рефлексії як важливу кваліфікаційну характеристику соціальних працівників. Рассмотрены вопросы интеграции теории и практики в системе подготовки социальных педагогов, а также теории и практики подготовки студентов к самостоятельной работе в системе кредитно-модульного обучения. Проанализированы особенности мониторинга и оценки социально-педагогических проектов. Освещена проблема формирования социального мышления и компетентности в профессиональной подготовке социальных cотрудников. Изложен интегративный подход к системе профессионально-практической подготовки социальных педагогов. Определены факторы влияния вузовской образовательной среды на личностное развитие социальных педагогов, уровень сформированности профессиональной рефлексии как важная квалификационная характеристика социальных сотрудников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я54(4УКР)3 + С5*148:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72786/с.11 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|