Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2005. - 378 с. - (Пед. науки; Вип. 60, ч. 2). - укp.Описано інноваційні технології навчання фізики за умов гуманізації освітнього процесу. Розглянуто питання реалізації методу наукового пізнання на уроках фізики. Розкрито психологічний аспект становлення особистості старшокласника за умов моделювання пошуково-творчих схем навчання фізики. Наведено дидактичні вимоги до створення програмно-методичного забезпечення з фізики. Проаналізовано діагностичну діяльність вчителя-дослідника як передумову реалізації сучасних технологій у навчанні. Визначено своєрідність сучасних технологій соціально-педагогічної роботи у навчанні та вихованні учнівської молоді. Висвітлено проблеми діагностики творчих здібностей учнів у загальноосвітній школі, підготовки викладача ВНЗ на основі новітніх технологій навчання. Представлены инновационные технологии обучения физике в условиях гуманизации образовательного процесса. Рассмотрены вопросы реализации метода научного познания на уроках физики. Раскрыт психологический аспект становления личности старшеклассника в условиях моделирования поисково-творческих схем обучения физике. Приведены дидактические требования к созданию программно-методического обучения по физике. Проанализирована диагностическая деятельность учителя-исследователя как предпосылка реализации современных технологий в обучении. Определено своеобразие современных технологий социально-педагогической работы в обучении и воспитании ученической молодежи. Освещены проблемы диагностики творческих способностей учеников в общеобразовательной школе, подготовки преподавателя ВУЗ на основе новейших технологий обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: В3я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|