Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету : Зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і асп., Кам'янець-Поділ., 17 - 18 жовт. 2006 р. Вип. 5, т. 1 / ред.: О. М. Завальнюк. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 209 с. - укp.Наведено результати досліджень з питань історії, політології та соціології, філософії, фізики та математики, теорії, методики дошкільної освіти та початкового навчання, мистецтва. Проаналізовано особливості релігійно-церковних трансформацій на Поділлі за умов інкорпорації краю в систему Російської імперії наприкінці XVIII - в першій половині ХІХ ст., діяльність пізньопротестантських громад Правобережної України на початку ХХ ст. Розкрито теоретичні аспекти еволюції тоталітаризму, визначено вплив феномену "холодної війни" на процес еволюції американо-британського "особливого" партнерства. Висвітлено ідею суспільного поступу, місце та роль людини у розвитку суспільства в філософських працях І.Франка. Розглянуто особливості професійної підготовки учителів фізики. Викладено тестовий підхід в модульно-рейтинговій системі оцінювання студентів з фізики за кредитно-модульною системою навчання, методичні підходи до розробки та використання електронних підручників з фізики. Проаналізовано педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського як концептуальну основу виховання особистості школяра, роль народної педагогіки в процесі формування першооснов української національної самосвідомості у дітей дошкільного віку, специфіку педагогічного керівництва музичною творчістю молодших школярів. Приведены результаты исследований по вопросам истории, политологии и социологии, философии, физике и математике, теории, методике дошкольного образования и начального обучения, искусства. Проанализированы особенности религиозно-церковных трансформаций на Подолье в условиях инкорпорации края в систему Российской империи в конце XVIII - первой половине ХІХ ст., деятельность позднепротестантских обществ Правобережной Украины в начале ХХ ст. Раскрыты теоретические аспекты эволюции тоталитаризма, определено влияние феномена "холодной войны" на процесс эволюции американо-британского "особого" партнерства. Освещены идея общественного прогресса, место и роль человека в развитии общества в философских трудах И.Франко. Рассмотрены особенности профессиональной подготовки учителей физики. Изложены тестовый подход в модульно-рейтинговой системе оценки студентов по физике на основе кредитно-модульной системы обучения, методические подходы к разработке и использованию электронных учебников по физике. Проанализированы педагогическое наследие В.А.Сухомлинского как концептуальная основа воспитания личности школьника, роль народной педагогики в процессе формирования первооснов украинского национального самосознания у детей дошкольного возраста, специфика педагогического руководства музыкальным творчеством младших школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|