Нові технології навчання : наук.-метод. зб. Вип. 47 / ред.: Б. М. Жебровський; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 144 с. - укp.Розглянуто питання проектування механізмів вимірювання навчального навантаження студентів під час розробки кредитно-модульної технології, програмування їх навчальної діяльності на практичних заняттях з електростатики з використанням графів. Проаналізовано організацію пошукової роботи студентів у мережі Internet. Визначено показники якості знань студентів у процесі вивчення хімії у контексті інтегрованого підходу. Описано методи використання інтерактивних аудіовізуальних засобів аудиторного навчання. Висвітлено проблеми використання засобів мультимедійних технологій в школах. Рассмотрены вопросы проектирования механизмов измерения учебной нагрузки студентов в период разработки кредитно-модульной технологии, программирования их учебной деятельности на практических занятиях по электростатике с использованием графов. Проанализирована организация поисковой работы студентов в сети Internet. Определены показатели качества знаний студентов в процессе изучения химии в контексте интегрированного подхода. Описаны методы использования интерактивных аудиовизуальных средств аудиторного обучения. Освещены проблемы использования средств мультимедийных технологий в школах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|