РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000093972<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич, М. Г. Шевчик, В. О. Мартинюк. - К. : Знання, 2008. - 420 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.

Проанализированы новейшие подходы к маркетингу как науке и учебной дисциплине, рассмотрены основные направления его развития в современных условиях. Охарактеризованы интегрированные системы распределения, освещены основные положения концепции социально-этического маркетинга. Освещены научные основы маркетинга знаний, определены его цели и виды. Раскрыта сущность брендинга, описан процесс создания и расширения бренда. Рассмотрены основные принципы и характеристики бенчмаркинга, показаны преимущества и недостатки маркетингвого аутсорсинга. Обоснованы возможности реализации франчайзинга в Украине. Установлены основные требования к планированию торгового зала супермаркета. Описаны технологии мерчандайзинга, структура туристического продукта и методы его продажи. Проанализированы особенности управления маркетингом в шоу-бизнесе, стратегии и формы ведения маркетингвовых воен, рассмотрены способы противодействия. Охарактеризована социально-культурная среда международного маркетинга. Рассмотрен процесс формирования национального имиджа продукта на иностранном рынке. Раскрыты методологические основы формирования системы глобальной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691922 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського