РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000093973<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Савельєв, О. С. Братко, М. Я. Матвіїв, О. П. Арсеньєва, Р. І. Буряк; ред.: Є. В. Савельєв; Терноп. держ. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2005. - 295 c. - укp.

Наведено відомості про історію виникнення та розвитку маркетингу, проаналізовано особливості його впровадження у вітчизняну економіку. Розглянуто сучасну теорію маркетингу, розкрито сутність основних понять і категорій навчальної дисципліни, показано еволюцію їх змісту в зв'язку з використанням синергетичного підходу. Викладено теоретичні засади інтегрованого маркетингу як основи філософії управління бізнесовою діяльністю підприємства. Проаналізовано процес становлення соціального маркетингу, розглянуто проблему відповідальності бізнесу перед суспільством. Розроблено новітні концепції, охарактеризовано види та визначено цілі маркетингу знань. Розкрито сутність понять бренда та брендингу, визначено основні принципи бенчмаркінгу, наведено загальні схеми та методи оцінки ефективності аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу за умов України, показано його переваги та недоліки для продавця та покупця.

Приведены сведения об истории возникновения и развития маркетинга, проанализированы особенности его внедрения в отечественную экономику. Рассмотрена современная теория маркетинга, раскрыта сущность основных понятий и категорий учебной дисциплины, показана эволюция их содежания в связи с использованием синергетического подхода. Изложены теоретические основы интегрированного маркетинга как основы философии управления бизнесовой деятельностью предприятия. Проанализирован процес становления социального маркетинга, рассмотрена проблема ответственности бизнеса перед обществом. Разработаны новейшие концепции, охарактеризованы виды и опредлены цели маркетинга знаний. Раскрыта сущность понятий бренда и брендинга, определены основные принципы бенчмаркинга, приведены общие схемы и методы оценки эффективности аутсорсинга. Обоснованы возможности использования франчейзинга в условиях Украины, показаны его преимущества и недостатки для продавца и покупателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670214 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського