РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000094175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Антонова О. Є. 
Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c. - Бібліогр.: с. 431-456. - укp.

Розглянуто існуючі теоретико-методичні підходи щодо вивчення проблеми обдарованості особистості, розкрито зміст базових понять досліджуваного питання. Проаналізовано філософсько-педагогічні системи Давнього світу, виховні теорії Середньовіччя та епохи Відродження щодо визначення творчого потенціалу людини. Висвітлено погляди видатного чеського педагога Я.А.Коменського на природу людських здібностей, наведено огляд праць провідних діячів Нового часу (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеція, Д.Дідро, Й.Г.Песталоцці, Г.Сковороди) присвячених вивченню феномену обдарованості особистості, викладено різні концепції виховання талановитих дітей. Розглянуто сучасні підходи щодо визначення сутності обдарованості, охарактеризовано її найвідоміші моделі. Висвітлено досвід розвинених країн світу в організації навчання та виховання обдарованих дітей (на прикладі США, Великобританії, Франції, Японії, Німеччини, Ізраїлю, Російської Федерації). Обгрунтовано шляхи розв'язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління в Україні за сучасних умов.

Рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к изучению проблемы одаренности личности, раскрыто содержание базовых понятий данного исследования. Проанализированы философско-педагогические системы Древнего мира, воспитательные теории Средневековья и эпохи Возрождения, посвященные изучению творческого потенциала человека. Освещены взгляды выдающегося чешского педагога Я.А.Коменского относительно природы человеческих способностей, приведен обзор трудов известных деятелей Нового времени (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеция, Д.Дидро, Й.Г.Песталоцци, Г.Сковороды), посвященных изучению феномена одаренности личности, изложены различные концепции воспитания талантливых детей. Рассмотрены современные подходы к определению сущности одаренности, охарактеризованы ее наиболее известные модели. Освещен опыт развитых стран мира по организации обучения и воспитания одаренных детей (на примере США, Великобритании, Франции, Япониии, Германии, Израиля, Российской Федерации). Обоснованы пути решения проблемы выявления и развития творческих способностей подрастающего поколения в Украине в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671248 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського