![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000095576<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шинкаренко В. Г. Основы оценки и выбора ключевых потребителей для предприятий грузового автомобильного транспорта / В. Г. Шинкаренко, И. В. Федотова; Харьк. нац. автомобил.-дорож. ун-т. - Х., 2006. - 19 c. - Библиогр.: с. 19 - рус.Раскрыты теоретические и методические основы оценки и выбора ключевых потребителей автотранспортных услуг (АТУ). Приведена исходная информация для рейтинговой оценки уровней финансовой выгоды от взаимодействия с клиентами и представления им услуг. Предложена схема иерархии показателей ценности потребителя АТУ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31.023
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р107586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|