РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000095747<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Порус Б. Н. 
Особистісна орієнтація шкільного освітнього процесу. Персонологічний контекст : Навч.-довід. посіб. для працівників освіти / Б. Н. Порус; Упр. освіти і науки Луган. обл. держ. адмін.. - Луганськ : Знання, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 158-160. - укp.

Розкрито сутність освітнього процесу та розглянуто його основні орієнтації (соціальну та особистісну). Проаналізовано персонологічні аспекти педагогічної спадщини К.Д.Ушинського, показано можливості її використання в сучасній школі. Визначено сутність понять "особистісна орієнтація освітнього процесу" та "особистісно орієнтований освітній процес" у контексті ідей основних теорій і філософсько-психологічних концепцій особистості (психоаналітичних теорій З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Е.Еріксона, теорій научіння Б.Скіннера, А.Бандура, теорій гуманістичного напряму Е.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, соціально-історичних концепцій особистості Л.С.Виготського, О.М.Леонтьєва, С.Л.Рубінштейна). Розглянуто інваріантні характеристики особистісно орієнтованої практики шкільної освіти.

Раскрыта сущность образовательного процесса и рассмотрены его оснвные ориентации (социальная и личностная). Проанализированы персонологические аспекты педагогического наследия К.Д.Ушинского, показаны возможности его использования в современной школе. Определена сущность понятий "личностная ориентация образовательного процесса" и "личностно ориентированный образовательный процесс" в контексте идей основных теорий и философско-психологических концепций личности (психоаналитических теорий З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Э.Эриксона, теорий обучения Б.Скиннера, А.Бандура, теорий гуманистического направления Э.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, социально-исторических концепций личности Л.С.Выготского, О.М.Леонтьева, С.Л.Рубинштейна. Рассмотрены инвариантные характеристики личностно ориентированной практики школьного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-953.6 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського