Чубур Н. В. Особистісно-орієнтоване навчання старшокласників на уроках історії (психолого-методичний аспект) : Моногр. / Н. В. Чубур. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2006. - 172 c. - Бібліогр.: с. 143-154. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади диференційованого навчання. Визначено поняття, систему дидактичних принципів, методологічні підходи до класифікації методів, форм і навчальних технологій за умов диференціації. Розглянуто взаємозв'язок між індивідуалізацією та диференціацією. Представлено та апробовано систему особистісно-орієнтованого навчання. Проаналізовано нормативні документи з освіти, навчальну програму з історії, а також навчально-методичні компоненти (підручники, хрестоматії, посібники). Освещены теоретико-методологические основы дифференцированного обучения. Определены понятия, ситсема дидактических принципов, методологические подходы к классификации методов, форм и учебных технологий в условиях дифференциации. Рассмотрена взаимосвязь между индивидуализацией и дифференциацией. Представлена и апробирована система личностно-ориентированного обучения. Проанализированы нормативные документы по образованию, учебная программа по истории, а также учебно-методические компоненты (учебники, хрестоматии, пособия). Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА676511 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|