Капралов Р. О. Особливості банківського маркетингу в Україні / Р. О. Капралов // Економіка пром-сті. - 2007. - № 2. - С. 181-186. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків за умов становлення ринкового механізму. Визначено сутність та запропоновано стратегії маркетингової діяльності банків, обгрунтовано напрями підвищення її ефективності. Исследованы организационно-экономические проблемы маркетинговой деятельности банков в условиях становления рыночного механизма. Раскрыта сущность и разработаны стратегии маркетинговой деятельности банков, обоснованы направления повышения ее эффективности. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|