Михайлова А. С. Оценка прочности и устойчивости придорожных рекламных носителей [Електронний ресурс] / А. С. Михайлова, Э. Ю. Гурьянов, Ю. Г. Гурьянов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 4. - С. 47-54. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Проаналізовано силовий вплив на елементи кріплення пришляхових рекламних носіїв. Встановлено, що гвинтове з'єднання знаходиться в складному напруженому стані. Запропоновано методику розрахунку. Проведён анализ силового воздействия на элементы крепления придорожных рекламных носителей. Установлено, что болтовое соединение находится в сложном напряжённом состоянии. Предложена методика расчёта. It was made the analysis of force influence on the fixation elements of big-board advertisment. It was found out that bolt connection is in difficult tension condition. The culculative method was proposed. Ключ. слова: сдвигающая сила, отрывающая сила, вращающий момент, опрокидывающий момент Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|