РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000096276<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примак Т. О. 
Паблік рилейшнз у бізнесі : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 174 c. - Бібліогр.: с. 170-171. - укp.

Висвітлено основні методи та прийоми паблік рилейшнз (ПР) у сфері бізнесу з їх адаптацією до умов, у яких перебуває національна економіка. Розглянуто об'єкти та суб'єкти управління, а також існуючі зв'язки та відносини. Розкрито можливості використання засобів ПР для підвищення ефективності рекламного бізнесу, створення довготривалих партнерських відносин між ринковими суб'єктами, досягнення взаєморозуміння між підприємством і суспільством.

Освещены основные методы и приемы паблик рилейшнз (ПР) в сфере бизнеса с их адаптацией к условиям, в которых находится национальная экономика. Рассмотрены объекты и субъекты управления, а также существующие связи и отношения. Раскрыты возможности использования средств ПР для повышения эффективности рекламного бизнеса, создания долгосрочных отношений между субъектами рынка, достижения взаимопонимания между предприятием и обществом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34я73 + У9(4УКР)0-131.1-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679427 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського