Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 174 c. - Бібліогр.: с. 170-171. - укp.Висвітлено основні методи та прийоми паблік рилейшнз (ПР) у сфері бізнесу з їх адаптацією до умов, у яких перебуває національна економіка. Розглянуто об'єкти та суб'єкти управління, а також існуючі зв'язки та відносини. Розкрито можливості використання засобів ПР для підвищення ефективності рекламного бізнесу, створення довготривалих партнерських відносин між ринковими суб'єктами, досягнення взаєморозуміння між підприємством і суспільством. Освещены основные методы и приемы паблик рилейшнз (ПР) в сфере бизнеса с их адаптацией к условиям, в которых находится национальная экономика. Рассмотрены объекты и субъекты управления, а также существующие связи и отношения. Раскрыты возможности использования средств ПР для повышения эффективности рекламного бизнеса, создания долгосрочных отношений между субъектами рынка, достижения взаимопонимания между предприятием и обществом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34я73 + У9(4УКР)0-131.1-212.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА679427 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|