Пасько М. І. Паблік рилейшнз : Конспект лекцій / М. І. Пасько, К. А. Заславська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-91. - укp.Розглянуто соціально-психологічні моделі комунікативних процесів, різноманітні форми та методи спілкування із ЗМІ, особливості організації брифінгів, прес-конференцій, презентацій. Наведено рекомендації щодо створення іміджу, фірмового стилю, використання інших засобів з метою підвищення результативності комерційної діяльності компанії. Рассмотрены социально-психологические модели коммуникационных процессов, разнообразные формы и методы общения со СМИ, особенности организации брифингов, пресс-конференций, презентаций. Даны рекомендации по созданию имиджа, фирменного стиля, использованию иных средств с целью повышения результативности деятельности компании. Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73-2 + Ч62 в05 я73-2 + С5*333.4 я73-2 + А6 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА681752 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|