РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000096501<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ничкало Н.  
Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи : Моногр. / Н. Ничкало, І. Зязюн, Л. Пуховська, Н. Гузій, Л. Задорожна; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. - 233 c. - укp.

Розглянуто філософію поступу та прогнозу освітньої системи, наведено характеристику учителів як соціально-професійної групи у контексті світової статистики. Показано роль педагогічної майстерності у системі професіоналізму вчителя - вихователя - викладача в історичному аспекті. Проаналізовано проблему формування педагогічної майстерності вчителя-словесника української мови та літератури в 1920 - 1930-х рр. Висвітлено досвід впровадження ідей педагогічної майстерності у діяльності Глухівського вчительського інституту (1874 - 1917 рр.). Розглянуто сучасні психолого-педагогічні аспекти дослідження педагогічної майстерності. Показано можливості використання особистісного, рефлексивно-ціннісно-креативного підходу щодо розвитку психологічної культури учнівської молоді за умов неперервної професійної освіти. Охарактеризовано психологічні засади педагогічної майстерності та умови проектування процесу її формування у майбутніх учителів. Показано роль культури, мистецтва та самоосвіти як засобів розвитку педагогічної майстерності учителя. Розглянуто психодіагностичне та професіографічне забезпечення професійного навчання майбутніх учителів як важливий чинник підвищення його ефективності. Обгрунтовано доцільність впровадження інноваційних технологій у вищій школі як засобу удосконалення педагогічної майстерності. Проаналізовано зарубіжний досвід розвитку професіоналізму майбутніх фахівців у Німеччині та Великій Британії за умов європейської інтеграції. Визначено роль сучасних інформаційних лінгвістичних технологій у формуванні педагогічної майстерності.

Досліджено особливості формування компонентів педагогічної майстерності вихователя в теорії та практиці вищої школи. Проаналізовано актуальні проблеми формування змісту підготовки військових фахівців.

Рассмотрена философия развития и прогноза образовательной системы, приведена характеристика учителей как социально-профессиональной группы в контексте мировой статистики. Показана роль педагогического мастерства в системе профессионализма учителя - воспитателя - преподавателя в историческом аспекте. Проанализирована проблема формирования педагогического мастерства учителя украинского языка и литературы в 1920 - 1930-х гг. Освещен опыт внедрения идей педагогического мастерства в деятельности Глуховского учительского института в 1874 - 1917 гг. Рассмотрены современные психолого-педагогические аспекты исследования педагогического мастерства. Показаны возможности использования личностного, рефлексивно-ценностно-креативного подхода к развитию психологической культуры учащейся молодежи в условиях непрерывного профессионального образования. Охарактеризованы психологические основы педагогического мастерства и условия проектирования процесса его формирования у будущих учителей. Показана роль культуры, искусства и самообразования как средств развития педагогического мастерства учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського