Самодрин А. П. Педагогічна організація регіону: теорія і практика : Моногр. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ППЩербатих, 2006. - 231 c. - Бібліогр.: с. 195-220. - укp.Висвітлено теоретичні засади організації системи профільного навчання за умов регіону. Досліджено історико-педагогічні питання соціалізації особистісно зорієнтованого навчання. Наведено інформацію стосовно синергетики освіти, фрактальності самоорганізації, навчально-освітнього простору антропотизованих систем, проблем пізнавальної діяльності у педагогічній теорії. Розглянуто концепцію комплексного моделювання навчально-освітнього простору регіону, механізми добору змісту профільного навчання, особливості формування управлінсько-дидактичного ресурсу щодо забезпечення навчально-освітнього простору регіону. Освещены теоретические основы организации системы профильного обучения в условиях региона. Исследованы историко-педагогические вопросы социализации личностно сориентированного обучения. Приведена информация, касающаяся фрактальности самоорганизации, учебно-образовательного пространства антропотизированных систем, проблем познавательной деятельности в педагогической теории. Рассмотрены концепция комплексного моделирования учебно-образовательного пространства региона, механизмы подбора содержания профильного образования, особенности формирования управленческо-дидактического ресурса по обеспечению учебно-образовательного пространства региона. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к2 + Ч34(4УКР)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА679001 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|