Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 3 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 236 с. - укp.Проаналізовано шляхи підвищення компетентності педагогів в контексті індивідуального підходу до виховання і навчання дітей дошкільного віку. Розглянуто питання формування орфоепічної культури учнів у процесі навчання фонетики. Висвітлено вікові особливості розвитку емпатії. Розкрито специфіку ціннісних орієнтацій учителів з високим рівнем психосоматичної проблематики. Викладено методику організації самоосвіти та самовиховання особистості. Проанализированы пути повышения компетентности педагогов в контексте индивидуального подхода к воспитанию и обучению детей дошкольного возраста. Рассмотрены вопросы формирования орфоэпической культуры учеников в процессе обучения фонетики. Освещены возрастные особенности развития эмпатии. Раскрыта специфика ценностных ориентаций учителей с высоким уровнем психосоматической проблематики. Изложена методика организации самообразования и самовоспитания личности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|