Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000096520<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна спадщина М.М.Дарманського в контексті сучасних реалій : другі пед. читання пам`яті М.М.Дарманського, 5 квіт. 2007 р., Хмельниц. / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. обл. рада. - Хмельниц., 2007. - 155 c. - укp.Висвітлено погляди М.М.Дарманського на організаційні проблеми ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти. Визначено роль етнохудожнього виховання як фактора формування особистості майбутнього педагога в контексті педагогічної спадщини М.М.Дарманського. Проаналізовано розвиток освіти та педагогічної думки в Україні у першій половині XIX ст. Розкрито психолого-педагогічні засади гуманізації дошкільного виховання. Запропоновано теоретичну модель ідеального керівника навчального закладу. Обгрунтовано необхідність інтеграції навчальної та виховної роботи у вищому навчальному закладі з метою успішної адаптації студентів. Розглянуто можливості використання ідей антропоцентризму в процесі розробки педагогічних підходів щодо підготовки спеціалістів музично-педагогічного профілю. Показано роль інформаційних технологій як педагогічного інстументу викладача у підвищенні якості навчально-виховного процесу. Висвітлено перспективи впровадження ідей М.М.Дарманського в процес підготовки фахівців дошкільної освіти. Освещены взгляды Н.Н.Дарманского на организационные пробелмы степеневой подготовки педагогов начального звена образования. Определена роль этнохудожественного воспитания как фактора формирования личности будущего педагога в контексте педагогического наследия Н.Н.Дарманского. Проанализировано развитие образования и педагогической мысли в Украине в первой половине XIX ст. Раскрыты психолого-педагогические основы гуманизации дошкольного воспитания. Описана теоретическая модель идеального руководителя учебного заведения. Обоснована необходимость интеграции учебной и воспитательной работы в высшем учебном заведении с целью успешной адаптации студентов. Рассмотрены возможности использования идей антропоцентризма для разработки педагогических подходов к подготовке специалистов музыкально-педагогического профиля. Показана роль информационных технологий как педагогического инструмента преподавателя в повышении качества учебно-воспитательного процесса. Освещены перспективы внедрения идей Н.Н.Дарманского в процесс подготовки специалистов дошкольного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64-8 Дарманський,М.М. я434
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО27766 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|