РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000096522<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коваленко О. Е. 
Педагогічна спрямованість навчального процесу в інженерній педагогіці : Моногр. / О. Е. Коваленко, А. Т. Ашеров, Є. В. Громов, Т. В. Ящун, Г. І. Сажко; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УІПА, 2005. - 122 c. - Бібліогр.: с. 117-122. - укp.

Розкрито зміст поняття педагогічної спрямованості навчального процесу як ефективного засобу підвищення якості навчання майбутніх інженерів-педагогів, наведено класифікацію її рівнів, запропоновано засоби реалізації. Проаналізовано співвідношення педагогічної спрямованості навчального процесу з професійною. Визначено основні завдання інженерно-педагогічної освіти, показано специфічні особливості навчальних дисциплін циклу "Інформатика та комп'ютерні технології", зумовлені активним розвитком комп'ютерної техніки, що суттєво впливає на зміну змісту навчального матеріалу. Наведено загальну характеристику різних поколінь інформаційних технологій навчання та запропоновано методику вибору засобів реалізації педагогічної спрямованості навчального процесу. Розроблено дидактичні проекти занять та метод психічної саморегуляції навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення комп'ютерних технологій. Представлено результати експериментальних досліджень та практичної апробації засобів реалізації педагогічнної спрямованості навчального процесу на прикладі кафедри інформатики та комп'ютерних технологій Української інженерно-педагогічної академії.

Раскрыто содержание понятия педагогической направленности учебного процесса как эффективного средства повышения качества обучения будущих инженеров-педагогов, приведена классификация ее уровней, предложены средства реализации. Проанализировано соотношение педагогической направленности учебного процесса с профессиональной. Определены основные задания инженерно-педагогического образования, показаны специфические особенности учебных дисциплин цикла "Информатика и компьютерные технологии", обусловленные активным развитием компьютерной техники, что существенно влияет на изменение содержания учебного материала. Приведена общая характеристики различных поколений информационных технологий обучения и предложена методика выбора средств реализации педагогической направленности учебного процесса. Разработаны дидактические проекты занятий и метод псхической саморегуляции учебно-познавательной деятельности студентов в процессе изучения компьютерных технологий. Представлены результаты экспериментальных исследований и практической апробации средств реализации педагогической направленности учебного процесса на примере кафедры информатики и компьютерных технологий Украинской инженерно-педагогической академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669567 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського