Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки вчителя-вихователя-викладача : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 29 берез. - 1 квіт. 2005 р. / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова АПН України, Ін-т пед. і психології проф. освіти. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2005. - 200 c. - укp.Розглянуто педагогічну творчість як ознаку та потребу епохи духовного оновлення. Розкрито естетичні засади розвитку особистості, концептуальні засади педагогічної творчості. Проаналізовано вплив професійної компетентності вчителя математики на забезпечення наступності навчання у загальноосвітній школі та вищому навчальному закладі. Викладено особливості формування педагогічної креативності, мотивації навчання на уроках української мови у початкових класах, професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім'єю. Рассмотрено педагогическое творчество как признак и потребность эпохи духовного обновления. Раскрыты эстетические основы развития личности, концептуальные основы педагогического творчества. Проанализировано влияние профессиональной компетентности учителя математики на обеспечение преемственности обучения в общеобразовательной школе и высшем учебном заведении. Изложены особенности формирования педагогической креативности, мотивации обучения на уроках украинского языка в начальных классах, профессиональной подготовки социальных педагогов к работе с семьей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 я431 + Ч489.51 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА669174 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|