Педагогічний дискурс : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: А. Й. Сиротенко; Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2007. - 203 с. - укp.Проаналізовано нові інформаційні технології як ефективний засіб активізації навчального процесу для підготовки вчителів, інноваційні технології в професійній підготовці педагогів. Розкрито сутність педагогічної культури викладачів ВНЗ, структуру педагогічної комунікації, зміст процесу педагогічної взаємодії в особистісно-орієнтованому вимірі. Розглянуто питання формування особистості вчителя як суб'єкта інноваційної діяльності, використання тренінгових технологій у професійній підготовці вчителів англійської мови, управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у педагогічних ВНЗ. Висвітлено проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти. Проанализированы новые информационные технологии как эффективное средство активизации учебного процесса для подготовки учителей, инновационные технологии в профессиональной подготовке педагогов. Раскрыты сущность педагогической культуры преподавателей ВУЗ, структура педагогической коммуникации, содержание процесса педагогического взаимодействия в личностно-ориентированном измерении. Рассмотрены вопросы формирования личности учителя как субъекта инновационной деятельности, использования тренинговых технологий в профессиональной подготовке учителей иностранного языка, управления процессом профессиональной адаптации студентов к обучению в педагогических ВУЗ. Освещена проблема развития управленческой компетентности менеджеров образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|