Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. Вип. 3 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2005. - 396 c. - укp.Проаналізовано роль навчального тренінгу в розвитку і удосконаленні фахової компетенції учнів, психологічні передумови і особливості розвитку професійної психологічної культури вчителів трудового навчання. Описано систему професійної підготовки з інформаційних технологій менеджерів-економістів. Висвітлено гендерні аспекти кар'єрного зростання. Визначено чинники підвищення активності безробітних громадян на ринку праці, шляхи удосконалення професійної реабілітації інвалідів. Розглянуто питання формування умінь як пріоритетну компоненту навчально-виховного процесу ВНЗ. Проанализированы роль учебного тренинга в развитии и усовершенствовании профессиональной компетенции учеников, психологические предпосылки и особенности развития профессиональной психологической культуры учителей трудового обучения. Освещена система профессиональной подготовки по информационным технологиям менеджеров-экономистов. Раскрыты гендерные аспекты карьерного роста. Определены факторы повышения активности безработных граждан на рынке труда, пути усовершенствования профессиональной реабилитации инвалидов. Рассмотрен вопрос о формировании умений как приоритетный компонент учебно-воспитательного процесса ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2 + Ю9я54(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|