Єфимов В. Б. Педагогічні аспекти впровадження кредитно-модульної системи в ІФК / В. Б. Єфимов, В. П. Беляєв, Т. П. Стьпочкін // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 108-110. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Наведено огляд базових положень кредитно-модульної системи організації навчального процесу в вищих навчальних закладах фізкультурного профілю. Проаналізовано вітчизняний досвід використання кредитно-модульної системи навчання. Встановлено, що основними труднощами її впровадження є підвищення рівня самостійного вивчення навчального матеріалу (до 50 %) студентами-спортсменами та складність організації поточного і підсумкового контролю. Приведен обзор базовых положений кредитно-модульной системы организации учебного процесса в высших учебных заведениях физкультурного профиля. Проанализирован отечественный опыт использования кредитно-модульной системы обучения. Установлено, что основными проблемами ее внедрения являются повышение уровня самостоятельного изучения учебного материала (до 50 %) студентами-спортсменами и сложность организации текущего и итогового контроля. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч51р31(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|