Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад.: О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2007. - 134 c. - Бібліогр.: с. 132-133. - укp.Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС. Раскрыта сущность поведения потребителей (ПП) в условиях экономического обмена. Приведен микроэкономический подход к моделированию ПП. Определены факторы внутреннего и внешнего влияния на ПП. Охарактеризован процесс принятия решений индивидуальным и организационным потребителем. Рассмотрена поведенческая реакция покупателей. Охарактеризованы маркетинговые инструменты влияния на ПП. Изложена характеристика методов исследования ПП. Предложены методики, используемые при проведения качественных исследований ПП. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361я73-2 + У010.322.я73-2 + Ю959.91-996 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА687268 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|