Карачевська Н. Принципи організації навчально-ігрового середовища на уроках фізичної культури з молодшими школярами / Н. Карачевська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 61-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Описано модель навчально-ігрового середовища, створену за блочним принципом з метою виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Рассмотрена модель учебно-игровой среды, созданная за блочным принципом с целью воспитания эмоционально-волевых качеств младших школьников на уроках физической культуры. The article deals with the model of studing-playing environment created by the out-of-block principle with the aim of educating the emotional and will-power traits of junior-aged children at the lessons of physical culture. Ключ. слова: навчально-ігрове середовище, блочний принцип, молодші школярі, емоційно-вольові якості Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|