Попов М. А. Проблема важких дітей в історії педагогічної думки післяреволюційного періоду (20 - 40-ті рр. XX ст.) / М. А. Попов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 80-86. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розкрито сутність, структуру та зміст корекції девіантної поведінки; розкрито концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в історії педагогічної думки після революційного періоду (1920 - 1940-ті рр.). Раскрыта сущность, структура и содержание коррекционного воздействия на девиантное поведение; раскрыто концептуальное своеобразие понятия "трудновоспитуемость" в истории педагогической мысли послереволюционного периода (1920 - 1940-е гг.). The author specializes the essence, structure and content of the correction of behavior that deviates; conceptual peculiarity of the notion "difficult-to-bring" in the history of pedagogical thought during after-revolution period (20-40-s of the XX century). Ключ. слова: особистість, виховання, важковиховуваність, корекція поведінки Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4СОЮ)61 + Ч421.334
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|