Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 14 - 15 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад.. - Х., 2006. - 488 с. - рус.Проаналізовано науково-технічну творчість студентів як важливу складову підвищення якості підготовки спеціалістів. Розглянуто питання управління якістю підготовки фахівців у регіональному багаторівневому інженерно-педагогічному навчальному комплексі, викладено методику формування учнівських груп у ПТУ. Описано систему формування загальнонавчальних умінь старшокласників за умов довузівської підготовки, технологію формування творчого ставлення до професійних умінь студентів інженерно-педагогічної академії у процесі вивчення педагогіки. Висвітлено методику формування просторової уяви студентів із застосуванням динамічних стереоскопічних моделей, особливості освітньої мотивації студентів інженерних спеціальностей сільськогосподарського призначення. Проанализировано научно-техническое творчество студентов как важная составная повышения качества подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы управления качеством подготовки специалистов в региональном многоуровневом инженерно-педагогическом учебном комплексе, изложена методика формирования ученических групп в ПТУ. Описаны система формирования общеучебных умений старшеклассников в условиях довузовской подготовки, технология формирования творческого отношения к профессиональным умениям студентов инженерно-педагогической академии в процессе изучения педагогики. Освещены методика формирования пространственного представления студентов с применением динамических стереоскопических моделей, особенности образовательной мотивации студентов инженерных специальностей сельскохозяйственного назначения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р + Ч461.442.22
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|