Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Вип. 51 / ред.: С. М. Ніколаєнко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2007. - 119 с. - укp.Проаналізовано роль аграрних ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації в професійній екологічній підготовці фахівців. Висвітлено проблеми становлення біотехнологічної освіти в Україні. Розглянуто питання застосування рейтингової системи контролю знань та умінь студентів під час навчання колоїдної хімії. Розкрито теоретичні основи програмування навчальної діяльності студентів у процесі вивчення молекулярної фізики і термодинаміки. Визначено зміст, роль та місце математичного моделювання в системі розвивального навчання вчителів математики, готовність студентів та викладачів до використання інформаційних технологій в навчанні. Проанализирована роль аграрных ВУЗ ІІІ - IV уровней аккредитации в профессиональной экологической подготовке специалистов. Освещены проблемы становления биотехнологического образования в Украине. Рассмотрены вопросы применения рейтинговой системы контроля знаний и умений студентов в период обучения коллоидной химии. Раскрыты теоретические основы программирования учебной деятельности студентов в процессе изучения молекулярной физики и термодинамики. Определены содержание, роль и место математического моделирования в системе развивающего обучения учителей математики, готовность студентов и преподавателей к использованию информационных технологий в обучении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж68951 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|