Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: В. В. Мова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 309 с. - укp.Розглянуто питання моделювання визначення рейтингу підприємств і установ. Проаналізовано особливості управління проектно-орієнтованою діяльністю підприємств, перспективи розвитку малих підприємств. Викладено системний підхід щодо формування потенціалу підприємств, розкрито основи їх конкурентної стратегії. Описано методи вирішення бізнес-конфліктів конкуруючих підприємств. Визначено стратегію планування маркетингу як ринкову концепцію керування підприємствами. Рассмотрены вопросы моделирования определения рейтинга предприятий и учреждений. Проанализированы особенности управления проектно-ориентированной деятельностью предприятий, перспективы развития малых предприятий. Изложен системный подход относительно формирования потенциала предприятий, раскрыты основы их конкурентной стратегии. Описаны методы решения бизнес-конфликтов конкурирующих предприятий. Определена стратегия планирования маркетинга как рыночная концепция управления предприятиями. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72664 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|