Проектування освітніх середовищ як методична проблема : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 19 верес. 2008 р., Херсон / ред.: В. Л. Федяєва; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2008. - 232 c. - укp.Розглянуто презентацію як ефективний засіб навчання біології учнів, хімічний зв'язок як джерело хімічної енергії, навчально-польову практику як чинник формування екологічної компетентності студентів. Увагу приділено питанням створення освітніх середовищ у нетрадиційній системі підвищення кваліфікації вчителів. Висвітлено особливості формування методологічних знань і вмінь як основи саморозвитку учнів, педагогічної взаємодії у навчальному середовищі за умов використання засобів мультимедійних технологій. Розкрито теоретичні засади шкільного підручника з фізики. Описано методичну систему навчання алгебри і початків аналізу за умов компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходів до навчання. Рассмотрены презентация как эффективное средство обучения биологии учеников, химическая связь как источник химической энергии, учебно-полевая практика как фактор формирования экологической компетентности студентов. Внимание уделено вопросам создания образовательных сред в нетрадиционной системе повышения квалификации учителей. Освещены особенности формирования методологических знаний и умений как основы саморазвития учеников, педагогического взаимодействия в учебной среде в условиях использования средств мультимедийных технологий. Раскрыты теоретические основы школьного учебника по физике. Описана методическая система обучения алгебры и начал анализа в условиях компетентностного и личностно-ориентированного подходов к обучению. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я431(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА703551 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|