Старостіна А. О. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика : Підруч. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченоко. - К. : Знання, 2005. - 764 c. - (Європ. маркетинг). - Бібліогр.: с. 761-764. - укp.Розглянуто сутність промислового маркетингу, його місце в діяльності підприємств. Розкрито практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, розробки ринково-продуктової стратегії, стратегічного планування, управління ризиками, комп'ютерного моделювання промислового маркетингу. Висвітлено особливості ринкової сегментації та позиціонування промислових товарів, подано нові теоретичні концепції та практичні рекомендації з даних проблем. Рассмотрены сущность промышленного маркетинга, его место в деятельности предприятий. Раскрыты практические аспекты проведения маркетинговых исследований, разработки рыночно-продуктовой стратегии, стратегического планирования, управления рисками, комп'ютерного моделирования промышленного маркетинга. Освещены особенности рыночной сегментации и позиционирования промышленных товаров, приведены новые теоретические концепции и практические рекомендации по данным проблемам. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У530.0-211.1я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС43451 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|