РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000099708<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: сучасний стан, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Міжвуз. наук.-практ. конф., 11 жовт. 2007 р., Хмельниц. / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. обл. рада. - Хмельниц., 2007. - 311 c. - укp.

Охарактеризовано сучасні форми організації освітнього процесу у вищих педагогічних навчальних закладах освіти. Розглянуто проблему адаптації студентів ступеневого ВНЗ у контексті професійної підготовки. Розкрито особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх учителів. Визначено сутність педагогічної культури викладача ВНЗ. Наведено результати порівняльного аналізу ступеневої підготовки спеціалістів соціальної сфери (на матеріалі України та Польщі). Розглянуто теоретичні засади педагогічної інноватики, розкрито можливості застосування компетентнісного підходу щодо професійної підготовки керівників закладів освіти. Показано особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах. Встановлено ефективність використання рейтингової технології контролю як засобу удосконалення навчання у ВНЗ. Розроблено організаційну модель психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти. Визначено гуманістичний потенціал синергетичної теорії за умов інноваційної перебудови національної освіти. Розглянуто можливості використання творчої спадщини видатних вітчизняних педагогів - В.Сухомлинського, Г.Ващенка, І.Огієнка у навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи. Проаналізовано особливості індивідуального виховання особистості, висвітлено питання формування духовних цінностей студентів ВНЗ.

Охарактирезованы современные формы организации образовательного процесса в высших педагогических учебных заведениях. Рассмотрена проблема адаптации студентов ВУЗ в контексте профессиональной подготовки. Раскрыты особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности будущих учителей. Определена сущность педагогической культуры преподавателя ВУЗ. Приведены результаты сравнительного анализа степеневой подготовки специалистов социальной сферы (на материлае Украины и Польши). Рассмотрены теоретические основы педагогической инноватики, раскрыты возможности применения компетентностного подхода к профессиональной подготовке руководителей образовательных учреждений. Показаны особенности педагогической технологии формирования поликультурной компетенции магистров в высших педагогических учебных заведениях. Установлена эффективность использования рейтинговой технологии контроля как средства усовершенствования обучения в ВУЗ. Разработана организационная модель психолого-педагогической подготовки будущего специалиста дошкольного образования. Раскрыт гумманистический потенциал синергетической теории в условиях инновационной перестройки национального образования. Рассмотрены возможности использования творческого наследия выдающихся отечественных педагогов - В.Сухомлинского, Г.Ващенка, И.Огиенка в учебно-воспитательном процессе современной общеобразовательной школы. Проанализированы особенности индивидуального воспитания личности, освещены вопросы формирования духовных ценностей студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27770 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського