РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000099727<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : Моногр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидочук, О. М. Спірін; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 321 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку національних освітніх систем, визначено особливості та закономірності їх функціонування. Проведено компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України. На підставі використання системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, інноваційного, компетентнісного підходів і полікультурної парадигми розкрито особливості педагогічної діяльності та розроблено моделі професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Наведено характеристику педагогічної освіти як процесу професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умови прискореної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Висвітлено теоретичні підходи щодо створення моделі педагогічної обдарованості.

Рассмотрены современные концептуальные модели и тенденции развития национальных образовательных систем, показаны их особенности и закономерности функционирования. Проведен компаративный анализ моделей многоуровневой системы педагогического образования западноевропейских стран, США и Украины. На основе использования системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, инновационного, компетентностного подходов и поликультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности и разработаны модели профессиональной подготовки будущих учителей. Рассмотрены факторные модели продуктивной профессиональной воспитательной деятельности педагога общеобразовательной и профессиональной школы. Приведена характеристика педагогического образования как процесса профессионального и социального становления личности будущего педагога в условиях ускоренной глобальной интеграции в мировое сообщество. Освещны теоретические подходы к созданию модели педагогической одаренности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681077 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського