Психологічна теорія і технологія навчання / ред.: С. Д. Максименко, М. Л. Смульсон. - К., 2007. - 191 с. - (Актуал. пробл. психології: зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 8, вип. 3). - укp.Розглянуто питання прогнозування емоційної стійкості людини за умов комп'ютерного моделювання емоцій, використання комп'ютерних експертно-навчальних систем рейтингу знань. Проаналізовано комп'ютерне тестування як технологію діагностики стану і динаміки когнітивних структур знань. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти створення та використання електронного підручника в навчанні, психологічні умови ефективності творчої діяльності учнів з комп'ютерного моделювання. Визначено Інтернет-залежність та її зв'язок з аутистичними рисами особистості, її соціально-психологічні аспекти в підлітковому віці. Рассмотрены вопросы прогнозирования эмоциональной устойчивости человека в условиях компьютерного моделирования эмоций, использования компьютерных экспертно-учебных систем рейтинга знаний. Проанализировано компьютерное тестирование как технология диагностики состояния и динамики когнитивных структур знаний. Освещены психолого-педагогические аспекты создания и использования электронного учебника в обучении, психологические условия эффективности творческой деятельности учеников по компьютерному моделированию. Определена Интернет-зависимость и её связь с аутистическими чертами личности, её социально-психологические аспекты в подростковом возрасте. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в.я43 + Ч481.253я43
Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|