Психологія розвитку дошкільника / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2006. - 312 с. - (Зб. наук. ст. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка Акад. пед. наук України. Сер. Актуал. пробл. психології; Т. 4, вип. 3). - укp.Проаналізовано співтворчість педагогів та батьків як умову розвитку особистісного потенціалу дитини, а також психолого-педагогічні умови розвитку інтелектуального потенціалу, пізнавальної активності у дітей раннього віку та творчої уяви у старших дошкільників. Висвітлено розвиток соціально-ігрового середовища як фактор особистісного зростання дитини. Наведено характеристику основних підходів до формування самоповаги у дошкільників. Розглянуто питання формування гуманістичних ціннісних орієнтацій педагогів. Визначено шляхи удосконалення управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу, інноваційну компетентність педагога як фактор індивідуалізації освітньо-виховного потенціалу. Проанализированы сотворчество педагогов и родителей как условие развития личностного потенциала ребенка, а также психолого-педагогические условия развития интеллектуального потенциала, познавательной активности у детей раннего возраста и творческого представления у старших дошкольников. Освещено развитие социально-игровой среды как фактор личностного роста ребенка. Приведена характеристика основных подходов к формированию самоуважения у дошкольников. Рассмотрены вопросы формирования гуманистических ценностных ориентаций педагогов. Определены пути усовершенствования управленческой деятельности руководителя дошкольного учебного заведения, инновационная компетентность педагога как фактор индивидуализации образовательно-воспитательного потенциала. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ч411.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|