Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : РВЦ "Софія", 2007. - 223 с. - укp.Розглянуто педагогічний університет як навчально-виховне середовище, соціокультурне середовище ВНЗ як фактор становлення методологічної культури майбутнього вчителя, соціальне середовище як чинник адаптації особистості. Висвітлено особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів історії у соціокультурному просторі педагогічного ВНЗ. Проведено теоретичний аналіз підготовки вчителя сучасної початкової школи. Проаналізовано просвітницьку діяльність М.М.Аркаса. Наведено шляхи вдосконалення екологічної освіти у школах Великої Британії й України. Рассмотрены педагогический университет как учебно-воспитательная среда, социокультурная среда ВУЗ как фактор становления методологической культуры будущего учителя, социальная среда как фактор адаптации личности. Освещены особенности формирования информационной культуры будущих учителей истории в социокультурном пространстве педагогического ВУЗ. Проведен теоретический анализ подготовки учителя современной начальной школы. Проанализирована просветительская деятельность Н.Н.Аркаса. Приведены пути усовершенствования экологического образования в школах Великобритании и Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|