Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2007. - 377 с. - (Актуал. пробл. психології: зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 5, вип. 6). - укp.Розкрито психофізіологічні та психогігієнічні засади оптимізації навчально-виховного процесу в закладах освіти різного типу. Проаналізовано особливості психофізіологічного статусу особистості інженера-педагога в динаміці різноступеневої професійної освіти, емоційного вигоряння менеджерів з різним рівнем самоактуалізації. Розглянуто умови формування професійної рефлексії вчителів. Висвітлено проблему емоційної саморегуляції в контексті підготовки студентів до професійної діяльності. Описано методи оптимізації та корекції психофізіологічного стану студентів, сенсомоторні реакції у студентів-першокурсників з різним особистісним адаптаційним потенціалом. Визначено мотивацію соціальної активності студентів у процесі професійного становлення, мнемічні функції як компоненти їх психофізіологічної готовності до професійної діяльності. Наведено методичні рекомендації щодо формування відповідального ставлення у студентів до вивчення іноземної мови як важливого чинника успішної кар'єри. Раскрыты психофизиологические и психогигиенические основы оптимизации учебно-воспитательного процесса в учебных заведениях разного типа. Проанализированы особенности психофизиологического статуса личности инженера-педагога в динамике разноступенчатого профессионального образования, эмоционального выгорания менеджеров с разным уровнем самоактуализации. Рассмотрены условия формирования профессиональной рефлексии учителей. Освещена проблема эмоциональной саморегуляции в контексте подготовки студентов к профессиональной деятельности. Описаны методы оптимизации и коррекции психофизиологического состояния студентов, сенсомоторные реакции у студентов-первокурсников с разным личностным адаптационным потенциалом. Определены мотивация социальной активности студентов в процессе профессионального становления, мнемические функции как компоненты их психофизиологической готовности к профессиональной деятельности. Приведены методические рекомендации относительно формирования ответственного отношения у студентов к изучению иностранного языка как важного фактора успешной карьеры. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю932.1-214я43 + Ю941.1я43 + Ю9с25я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|